Tuesday 9 July 2013

Malin Isteri ku

 
Kisah ini berlaku kira-kira 2 tahun yang lepas, pada satu malam, aku mengajak isteri(Malin) pergi mengurut kerana aku mengalami kesakitan di bahagian otot ku. Selesai makan malam, aku dan Malin mencari-cari kedai urut di sekitar Kuala Lumpur. Kemudian kami berhenti di suatu kedai urut. Di sana aku dan Malin di sambut oleh seorang lelaki berbangsa Melayu. Sungguh peramah. Isteri ku meminta aku diurut oleh lelaki pada waktu itu, dan kemudian aku bertanya pada Malin, " U macam mane? nak laki ke perempuan yg urut?". Balas Malin, "mana-mane pun takpe" di sambung lagi, "biar yg kuat", jadi aku dengan segera memberitahu pekerja kedai urut untuk menyediakan 2 orang tukang urut lelaki untuk aku dan isteri aku. Isteri aku juga meminta kami di urut bersebelahan antara satu sama lain.

Bilik berkenaan bukanlah bilik, hanya langsir yg menjadi pembahagi, pada mulanya, Malin bertanya pada ku, "nak tanggalkan semua ke?" jelas aku, "buka semua je". Sebelum tukang urut masuk, aku dan isteriku sedang menanggalkan pakaian masing2 sambil bercium-ciuman. aku hanya menggalkan baju dan seluar, membiarkan seluar dalam ku kerana yang urut adalah lelaki. pada waktu itu, Malin hanya berkemban mengenakan towel yg disediakan oleh kedai tersebut, kemudian datang 2 orang tukang urut. Pada mulanya, tirai langsing yg memisahkan katil urut aku dan isteri ku dibiar terbuka supaya aku boleh melihat Malin dan Malin boleh melihat aku, namun setelah aku dan Malin baring, kain tirai itu di tarik, aku tidak dapat melihat Malin. Jadi aku just baring meniarap dan memulakan urutan. Aku tahu bahawa Malin di sebelah sana sedang bogel, dalam kepalaku merasakan tukang urut itu pasti sedang melihat buah dada dan bontot Malin yang pejal.
Maklumlah, Tetek Malin besar,keras, pejal. Tukang urut yang mengurut aku seorang lelaki yang gagah, sungguh terasa urutan dia di bahagian belakang. sesudah 45minit mengurut, aku meminta dia berhenti seketika kerana aku ingin membuang air kecil. Sesudah itu, aku masuk semula dan kali ini isteri ku pula mahu ke tandas. aku bertanya kepada 2 tukang urut itu. "kat sini ada urut batin?" mereka menjawab, "ada, kalau bos mau, saya boleh arrange untuk bos kasi tukar bilik untuk mengurut, u punya isteri kasi tinggal sini, jangan kasi tahu dia". aku terfikir, tukang urut ni mesti nak main dengan Malin. Aku gelak dan membalas, "takpe, isteri saya pun boleh puaskan saya".

Kemudian Malin masuk ke bilik, dan aku memberitahu dia, "Sayang, u kena cuba tukang urut yg urut i. badan besar, rasa gila bila urut". Malin bersetuju, kemudia tukang urut yg tadi mengurut Malin datang mengurut aku. Tukang urut tu menyuruh aku baring, tapi aku mengatakan tidak apa. aku nak duduk. kemudian aku dapat lihat, tukang urut yg tadinya mengurut aku, sedang mengurut tetek Malin. Nafas aku menjadi laju, sekaligus menaikkan nafsu ku melihat orang bermain2 dengan tetek isteri ku. aku menyuruh tukang urut ku berhenti. dan meminta tambah kan 30 minit masa mengurut untuk Malin. aku datang dan duduk di kerusi berhampiran Malin dan melihat isteriku di raba oleh lelaki itu. perlahan-lahan tangan yg sedang urut di tetek Malin turun sehingga ke pepek Malin. lelaki itu bermain dengan pepek Malin, dia memasukkan jarinya yang besar ke dalam pepek Malin. Malin menahan nafsunya yang sedang membuak2 sambil mencium aku dari atas. Kerakusan tukang urut itu merobek pepek Malin menyebabkan Malin tidak mampu menahan nafsunya itu.
 Malin menarik towel yang aku pakai tadi dan menjilat2 seluar dalam aku, kote aku menjadi sangat keras. tukang urut tadi semakin laju menghayun jarinya kedalam pepek isteriku. dengan keadaan yang sangat tegang, isteriku membuka seluardalam ku, dan memberikan aku blowjob sambil aku berdiri. Pada awalnya, tukang urut itu nampak relax, namun dia juga menjadi tidak terkawal, dia membuka seluarnya. Isteri aku memberikan blowjob yg terbaik pernah aku dapat kerana mungkin pertama kali seorang lelaki memasukkan jari kedalam pepeknya sambil menghisap batang ku.
Aku melihat sendiri batang tukang urut itu terpacak. sangat besar dan keras. 3 kali ganda lebih besar dari btang aku. isteri ku menarik batang lelaki itu, dah mengulum tanpa rasa segan silu. mungkin kerana terlalu besar, isteri ku kembali mengulum batang ku dan menyuruh lelaki itu memasukkan batang yang gagah lagi perkasa kedalam pepeknya. oleh kerana itu merupakan tempat mengurut yg menggunakan tirai kain sebagai dinding, Malin tidak mampu menjerit. namun aku dapat melihat muka Malin seakan-akan sangat menikmatinya. Lelaki itu menghanyun batang nya kedalam pepek Malin. aku tewas, kesedapan Malin mengulum tadi menyebabkan aku memancutkan air mani ku kedalam mulut Malin.
Malin menelan dan membersihkan kote ku dengan menggunakan lidahnya. Aku dapat lihat lelaki itu sedang menikmati pepek isteriku yg ketat. Aku hanya mampu meramas-ramas tetek Malin. setelah 15 minit berhayunan batang besar itu memuntahkan air mani nya kedalam pepek Malin. kali ini Malin juga tidak dapat menahan kesedapan itu. dia menjerit kesedapan. Air mani yang dilimpahkan oleh lelaki itu melimpah keluar dari pepek Malin. Cecairnya sangat pekat. jauh berbeza dengan air mani aku. Keadaan batang gergasi itu masih keras. dan kali ini, isteri ku bangun dari katil itu dan turun memberikan koloman kepada batang itu, setelah beberapa minit. sekali lagi lelaki itu mengeluarkan air mani nya kedalam mulut Malin.
Aku dapat lihat air muka Malin seakan mahu muntah kerana terlalu banyak dan pekat sekali air mani itu. tetapi Malin berjaya menelannya. Setelah itu, aku, Malin dan lelaki itu membersihkan diri dan keluar dari sana. Malin memberitahu kepada ku, lelaki yang mula2 mengurutnya sudah meramas2 satu badan nya dan telah memasukkan jarinya kedalam pepek Malin. Malin sudah pancut dan sebab itu dia juga ke toilet. baru aku tahu, isteri ku Malin mempunyai nafsu yang kuat. bermula dari hari itu, aku juga selalu makan luar. sambungan di kemudian hari. terima kasih