Sunday 21 July 2013

Pengalaman aku di UK

Ni citer lama ni, tahun 96. Dah dekat 10 tahun tapi aku still ingat lagi kat awek ni. 
 
Awek ni aku kenai dalam chat room, alamak.com, dia guna nick minachi, so dalam cita ni aku guna nick dia la.Dia stadi kat kent amik psikologi, aku lak dok kat wales. jauh gak tu, dalam 4 jam setengah baru sampai (naik tren la, student lagi masa tu).

Nak kata aku kenai dia lama sangat tak jugak kat dalam chatting ni, geng2 aku pun kenai dia tapi tak penah jumpa.

So, satu hari tu dia call aku, borak punya borak, aku cakap aku nak turun london. Dia ajak aku pi Kent, aku pun kata ok la. Tapi masa tu dalam pala aku tak dak niat langsung nak buat pa pun, nak jumpa & nak kenai saja.

Sampai la hari yang di nantikan, sabtu, aku turun London dengan geng aku. Sepagi aku meronda London dengan geng aku sebelum aku pi Kent. Minachi dia ada kelas pagi tu pasai aku kena pi petang. Dia pun tak penah tengok aku & aku pun tak penah tengok dia. Tapi aku pedulik apa orang dah ajak. Aku pun tak amik pot mana nak tidoq malam tu, dah tuan rumah ajak, pandai2 la dia adjust tempat aku nak tidoq.

Lebih kurang pukui 5 petang aku sampai kat Kenat. tu tak mampu nak guna handfon so ikut plan dia la, dia kata dia tunggu kat stesen. Cam cita Bollywood la pulak. Awek dok ternanti2 kedatangan pak we. Pehhh.... sempoiii...

Sampai saja kat stesen, aku nampak ada satu awek bertudung, ye la kat sana bukan ramai pun anak melayu ni. Dia pun cam kenai aku ja, meluru straight kat aku & salam..

"As'kum... saya Mincahi.. awak C*P**?"

Aku dalam hati kata, aikkk hang terus mai salam baru nak tanya nama... hentam la labu. Aku tengok dia ok gak, tapi tak sure body cam na sebab jaket tebai.

Dah abis sesi berkenalan kat stesen, dia ajak aku balik hall dia (asrama dia). On the way balik kami singgah beli ayam, santan la macam2 lagi la, dia nak masak kat aku malam tu. Aku tak cakap banyak, dia yang banyak cakap. Saja nak tengok dia cam na.

Sampai kat hall dia terus p bilik dia. Aku pun buat muka sekupang landing ataih katil dia. Aku tengok dia ok ja, cam biasa ja buat benda ni.

Malam tu dipendekkan cita tak jadi apa2 pun. Aku kena tidoq dalam sleeping beg. Tak pa la lagi pun aku imagine apa pun.

Siang esok tu tak jadi apa2 pun, just ronda2 kat Kent.

Malam tu aku nak tunjuk kebolehan aku memasak so aku masak kat dia la, pehhhh... pujian tinggi melangit. Lepaih cuci2 pinggan & kemas dapoq, aku cakap...

"Sapa 1st sampai bilik dia dapat katil......"

So apa lagi... berlari aku nak booking... dia pun follow (nak ngelak dari kena tidoq dalam sleeping beg la). Masuk bilik aku terus melompat la ataih katil, dia sampai dia pun lompat sama & landing kat sebelah aku (FYI, dia pakai seluar trek, t-shirt & tak pakai tudung).

Dok bergelak2 la kami sambil lepak2 ataih katil tu, tetiba aku kata nak cium dia, dia gelak & ngelak (malu2 lagi ni).

"Saya nak cium awak leh???"
"Hehehehe......."
"Ala buat malu la pulak..."

Abis ja ayat aku tu, aku yang kena sup lidah, tunggu lagi, aku pun lama dah gersang. Sedap, memang dia pandai tapi dia kata kat aku dia 1st time, hentam saja la janji stim.

Romen punya romen tetiba...

"Ila nak isap boleh??"
Hahhh??? Terkezut aku orang yang kat 1st time mintak macam ni. Apa lagi..
"huhhh.... ok"
Dia terus isap dengan rakusnya.... mak aiii... memang sedap. Lagi pun dah lama aku tak kena isap.

Ada dalam 5 minit dia isap...

"Ila tak tahan la bang, abang amik sleeping beg tu nak letak kat bawah. Ila takut nanti kat atas katil berbunyi, housemate dengar lak, malu nanti"

Aku pun macam lembu kena cucuk idung, buat ja apa yang dia suruh. Lepas ja aku dah siap hampar sleeping beg tu dia terus landing, terkezut aku, dah siap bogel tu. Aku pun apa lagi terus bogel la.

"Abang jilat lu abang.."
Aku pun jilat la..... sedap, wangi tapi bulu, macam hutan belum. Apa pun, hentam ja la. Rupa2nya body di sebalik t-shirt tu memang best 34C-28-38. Dia terus kangkang * tekan kepala aku suruh jilat dalam2. Aku pun guna pengalaman aku la...

"Bang, lagi banggggg.....hmmmm..... masuk lidah bang..... argghhhhh"

Tak silap aku dia climax masa dok jilat tu.....
"Bang fuck me please.... pleaseeee......"
"Ok..."

Aku letak batang aku kat cipap dia, pala dah masuk sket...
"Bang jangan bagi masuk tau..... arrgghhhhhh... cepat bang....... fuck me..."
Tetiba aku konpius, nak masuk ka tak mau. Tapi aku tak mau amik risiko kena marah, aku setakat letak batang aku ja tapi pala batang aku dah masuk sket, dia tak marah.

Aku pun mulakan aksi henjut aku....
"hmmmmm.... bangg.... ohhhh.... sedap banggggg.... fuck me.... fuck u bang.... fuckkkk....."
Dia cakap pun dah tak betui dah.....
"Isap tetek bang... isap... argghhhhhhh....."
Sambil henjut aku ramaas tetek dia kuat2..
"Sedap bang..... arghhhhh... fuck...fuck.... masuk ka abang??"
Potong stim la....
"Tak... tak masuk.... nak masuk ka???"
"Tak nak.....cukup la cam ni... argghhhhh... lagi bang.... laju lagi..."

Abis belakang aku kena cakar..... tapi aku pun stim....
"Lagi bang...... fuck.... i wanna come now.........argghhhhhhhhhhhh"
Ila menjerit kepuasan sambil memeluk aku tapi aku belum rasa lagi nak pancut. Aku terus henjut....
"Kejap bang....stop jap....nak rasa batang abang masa Ila kemut.... hmmmmmm........"
Kejap ja aku stop.... pas tu aku terus henjut, tapi kali ni lagi kasar....
"Banggggggggggg............"
"Abang nak pancut dah ni........ "
"Pancut kat tetek bang....... cepat..."
"Arghhhhhh... hmmmmmmm...." Aku pancut tepat ke tetek dia. Tapi dia tak puas lagi, dia terus isap batang aku
"hmmmm... hmmmmmm.."
Tapi kejap ja, dia isap sampai dia terlelap letih. Aku pun letih, lama tak henjut siot.

Tak pa, esok masih ada.........

Pagi tu tetiba rasa ada benda tindih aku,aku pun celik nak tengok, sekali Ila la tengah mengadjust batang aku kat cipap dia.Apa la, konek tak stim lagi sampai la tua la dok adjust. Dia terkezut bila aku tetiba tegur dia:
"Isap la dulu Ila, tak stim lagi..."
Dia pun ikut saja apa kata aku, dia isap sampai aku stim, aku lak rasa tak tahan. Tapi dia tetap dok kat ataih aku.

Kali ni aku memang nampak dia tak tahan sangat2, terasa cipap dia basah lencun, perrgghhhh...... dapat jilat sedap ni tapi....
"Ila nak bagi masuk ke?"
"Tak nak la, nanti ngandung"Kata dia sambil letak pala konek aku betul2 kat lubang dia.

Dia tekan sket, terasa masuk sket pala konek aku dalam cipap dia.Tapi aku dapat rasa yang dia ni bekas orang, cipap rasa longgar sket.

Lama gak dia memain cam tu, aku lak naik ngantuk dah.Tetiba terkezut aku bila dia tekan terus konek aku masuk, sekali tekan masuk semua.Huyoooooooo.... best tuuu....
"Kata tak nak masuk?"
"Ila dah tak tahan sangat dah.......errhhhhhhh...."katanya sambil menghenjut fdengan ganas. Naik senank perut aku dia henjut, tapi stimnya pasal aku tahan la.
"Ila dok bawah lak.."aku tetiba bersuara
"EHHHmmmm.... hmmm.... tak nak.... arggghhh......rasa Ila kemut tak...??"
"Tak pun.... jangan laju sangat...arggghhh..." Dia stop henjut, aku ingat sebab apa rupanya dia klimaks, terasa gak kemut dia, walau pun tak kemut keliling.Lama gak dia stop, aku rasa 2 kali dia klimaks, non stop.Ok la tu, kan.

Abis ja dia klimaks, dia henjut lagi, makin laju. Aku tarik badan dia rapat ke aku, aku isap puting dia. Aku pun dah naik minyak gak, aku isap & ramas tetek dia dengan ganaz sekali.
"Arrrrgggghhhhhhh.........sedap bangg........fuck u..... sedapppp...."
"Sedap.... nak lagi....???"
"Lagi bang.... erghh... fuckk..." kuat carut gak minah ni,kata hatiku.
"Ila abang nak pancut dah ni....." Tapi dia selamba ja henjut, langsung tak dak tanda2 nak stop.
"Abang nak pancut dah niii..... argghhhhhhhh..."Aku pun pancut dalam lubang dia.First time aku pancut dalam.Dia?? Aku tak tau.
"Awat tak stop tadi... abang dah pancut dalam dah.."
"Tak pa... Ila yang tak tahan sangat......emmmmm..."katanya sambil melayan klimaks dia.

Terasa puas sangat2, aku la dia...aku tengok cam nak lagi.Betui tekaan aku, abis ja dia klimaks,terus dia henjut, lagi laju kali ni.Aku mintak tukaq posisi, dia tak mau.

Terasa cam nak tercabut pala konek aku, pas pancut terus sambung, ngilu tu.
"Hmmmmm.... arghhhhhh..... fuck me bang.... fuck me....."katanya sambil terus henjut.Aku lak dok tahan ngilu kat pala konek.
"Emmmm... sedap bang.... argghh.... fuck me more...."Dia mula berpeluh sket, aku lak mula terasa nak terkencing dah, camna nie.... tahan la.

"Lambat lagi ka bang, Ila dah nak kering dah ni......hmmm..."
"Dah terasa dah ni.....laju lagi.....kemut Ila...kemut..."
Dia terus ngemut, lagi la aku terasa nak pancut.
"Hmmm....ahhhh... cepat bang.....ahhh......."
"arghhhh.............hhuuuhhhhhh......"terus aku pancut kali kedua.

Ila terus rebah atas badan aku sambil cium leher aku.At last, kami tertido.......
*Kenangan bersama dia tak penah aku, kalau la aku dapat jumpa dia lagi........*